Service
Caloris Group dispune de o echipa de service profesionista, competenta acesteia fiind avizata de Ministerul Sanatatii. Avand o experienta vasta si o pregatire deosebita, membrii acestei echipe asigura service-ul si intretinerea atat pentru echipamentele produse de Caloris Group cat si pentru aparatura tertilor ce doresc sa beneficieze de un contract de service.
S.C. Caloris Group S.A. asigura pentru utilizatorii sterilizatoarelor cu aer cald si ai sterilizatoarelor cu abur urmatoarele servicii:
-
-
instalare, punere in functiune si instruire personal utilizator;
-
piese de schimb timp de 8 ani de la sistarea fabricatiei, conform HGR nr. 2139/ 30.11.2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mjloacelor fixe;
-
service in garantie si postgarantie cu personal competent si autorizat;
-
revizii tehnice periodice / mentenanta pe baza de contract de prestari servicii;
-
verificare periodica conform Ordinului nr. 44 / 23.01.2013 privind controlul prin verificare periodica a dispozitivelor medicale.
-
-
Pentru a putea beneficia de serviciile asigurate de Departamentul Service al SC Caloris Group SA atat pentru produse aflate in garantie cat si pentru celelalte produse, sunteti rugati ca inainte de trimiterea produselor defecte sa ne contactati telefonic la nr. de tel 021.33.22.992 pentru a obtine avizul Departamentului Service . Produsele ce sosesc la sediul nostru fara o avizare in prealabil nu vor fi acceptate, fiind returnate inapoi beneficiarului prin aceeasi firma de curierat rapid, acesta suportand costul transportului tur-retur.
-
De asemenea, daca beneficiarii produselor lasate pentru reparatie nu pot fi contactati timp de 30 zile din momentul intarii produselor in firma, vom fi nevoiti sa returnam produsele in aceeasi stare de functionare la adresa ce apare in baza noastra de date (de obicei adresa de facturare) prin firme de curierat rapid, pe costul beneficiarului.
-
Va rugam sa trimiteti coletele prin Urgent Curier sau prin orice alta firma de curierat rapid ce permite deschiderea coletului la destinatie, inaintea semnarii notei de transport (AWB). Acest lucru este necesar deoarece in cazul lovirii coletului pe durata transportului sau manipularii acestuia, reclamatia catre firma de curierat nu o puteti face decat Dv. ca expeditor, comanda fiind facuta de Dvs. Procedura este foarte laborioasa, suma despagubita poate deseori sa nu acopere valoarea produsului sau a reparatiei.
-
Produsele trimise pentru reparatie trebuie ambalate corespunzator. Acelasi ambalaj va fi utilizat si pentru expedierea produsului catre beneficiar, dupa remedierea defectelor. Daca consideram ambalajul ca fiind necorespunzator, veti fi taxat cu contravaloarea unui ambalaj ce permite produsului sa ajunga nedeteriorat.
Va multumim pentru intelegere!